مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 ساعت 23:252016-05-18فرهنگي

پروژه سینما "سپنتا" همچنان در انتظار


رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مشکلات، تکمیل پروژه سینما «سپنتا» را با کندی مواجه کرده است.

- رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مشکلات، تکمیل پروژه سینما سپنتا را با کندی مواجه کرده است.

حسین جعفری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: سینما سپنتا از سینماهایی است که ساخت آن از چند سال پیش آغاز شده ولی به دلیل برخی مشکلات هنوز به پایان نرسیده است.

وی ادامه داد: سرمایه گذار این پروژه که یکی از کارگردانان مطرح سینمای کشور است برای آغاز ساخت آن، اقدام به دریافت تسهیلات بانکی نموده ولی دربازپرداخت این تسهیلات با مشکل مواجه شده است.

این مسئول ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده درحال حاضر حدود 60 درصد از این سینما تکمیل شده است .

رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز گفت: بدون شک تا زمانی که منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل بخش های باقی مانده این سینما تامین نشود شرایط موجود تغییر نخواهد کرد.

جعفری توضیح داد: هم معاونت سینمایی وزرات ارشاد و هم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اقداماتی برای بازکردن گره های این سینما انجام داده اند و بنا شده حمایت هایی برای تکمیل مابقی این پروژه صورت دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سینما "سپنتا" همچنان در انتظار

پروژه سینما "سپنتا" همچنان در انتظار